BLIV MEDLEM I DAG - SÅ STØTTER DU FÆLLESSKABET
 
BLIV MEDLEM I DAG
SÅ STØTTER DU FÆLLESSKABET

VIND BILLETTER & TURE TIL ANFIELD HVER MÅNED

 
JOYCE: EDWARDS VENDER TILBAGE

FAQ / Ofte stillede spørgsmål



Oplever du et problem med Redmen Familys platforme? Måske hjemmesiden? Eller appen? Så har vi samlet nogle spørgsmål, der måske kan hjælpe dig godt på vej. Hvis spørgsmålene mod forventning ikke kan hjælpe, så er du mere end velkommen til at skrive til supporten her.

 

Jeg prøver at oprette mig, men får fejlen: E-mail adressen er allerede i brug

Hvis du får ovenstående fejl meddelelse, eller en lignende fejl, så er det fordi der allerede er en bruger i vores system, med den e-mail adresse du har prøvet at oprette dig med. I langt de fleste tilfælde betyder det faktisk, at du allerede er oprettet i vores system og blot kan logge ind med de oplysninger du har givet os! Så prøv at gå til log ind siden, indtast din e-mail og din adgangskode, så bør du kunne logge dig ind.

 

Jeg har glemt mit kodeord, hvad gør jeg?

Hvis du har glemt dit kodeord, så kan du bede om at nulstille din adgangskode på log ind siden, ved at trykke på "Glemt adgangskode". Her indtaster du blot den e-mail adresse du har oprettet dig med, så modtager du en mail hvor du kan nulstille din adgangskode. VIGTIGT: Husk at kigge i din SPAM indbakke, hvis du ikke modtager noget indenfor 1 minut.

 

Når jeg logger ind står der, at jeg er inaktiv. Hvad gør jeg?

Hvis du er inaktiv er der en betaling, vi ikke har kunne trække fra dit kort. Det kan der være flere årsager til, men oftest har du fået nyt kreditkort, uden at tilknytte dit kreditkord under "abonnement". Det kan også være, at du har låst til kreditkort fordi det måske er blevet stjålet - så kan vi ikke trække penge for dit medlemskab, og derfor gøres det inaktivt. Den gode nyhed er, at det er meget nemt at åbne for din abonnement igen. Du skal blot logge ind på hjemmesiden, med den e-mail og adgangskode du plejer og følge trinene på inaktiv siden - så kan du betale og åbne dit medlemskab igen.

 

Jeg vil gerne meldes ud. Hvad gør jeg?

For at melde dig ud, skal du blot logge ind med din bruger her på hjemmesiden. Gå derefter til siden Abonnement. I bunden af siden kan du melde dig ud.

 

Jeg har fået nyt betalingskort, hvordan tilføjer jeg det til min bruger?

Du skal blot logge ind på hjemmesiden og gå til siden Abonnement. Her kan du trykke "Tilknyt nyt betalingskort" og dermed være sikker på, at din bruger ikke bliver inaktiv næste gang dit medlemskab skal fornyes.

 

Jeg vil gerne skifte afdeling. Hvordan gør jeg?

For at skifte afdeling, skal du blot logge ind på hjemmesiden. Derefter går du til siden "Indstillinger". Her kan du vælge mellem alle vores afdelinger. Når du har valgt din afdeling, trykker du blot på "Gem". Vend eventuelt tilbage til dit medlemskort, hvor du kan se afdelingen herpå.




Some text some message..